نقشه راه Sifu فاش شد، به‌روزرسانی گزینه‌های دشواری در 3 می

نقشه راه Sifu فاش شد، به‌روزرسانی گزینه‌های دشواری در 3 می

اسلوکلپ ، نقشه راه خود را از به‌روزرسانی‌ها برای Sifu فاش کرده است که با به‌روزرسانی بهار آن که در 3 می منتشر می‌شود، شروع می‌شود. همراه با سه گزینه دشواری - دانشجو، شاگرد و استاد - آموزش پیشرفته و انتخاب لباس را نیز ارائه می دهد. دارندگان نسخه Deluxe می توانند از کت و شلوار مرد جوان به صورت رایگان استفاده کنند.

 

در تابستان 2022،  Advanced Scoring به همراه اصلاح کننده های جدید گیم پلی اضافه خواهد شد. اینها شامل نداشتن آویز، قفل تمام مهارت‌ها، زمان گلوله، بدون گارد، دشمنان قوی‌تر،  Golden Staff و تنها داشتن یک امتیاز سلامتی است. لباس های جدید نیز اضافه خواهد شد.

 

در پاییز 2022، یک ویرایشگر Replay همراه با اصلاح‌کننده‌ها و لباس‌های اضافی عرضه می‌شود. در نهایت، در زمستان 2022، بازیکنان می‌توانند منتظر یک حالت بازی جدید، Arenas، همراه با اصلاح‌کننده‌ها و لباس‌های بیشتر باشند. به جز لباس مرد جوان، محتوای این به‌روزرسانی‌ها برای همه بازیکنان رایگان است. منتظر جزئیات بیشتر و تاریخ انتشار در ماه های آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو نقشه راه Sifu فاش شد، به‌روزرسانی گزینه‌های دشواری در 3 می

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0b79

خبرنامه بازی ها

گالری